Saturday, August 11, 2012


KENAPA WANITA MEMERLUKAN DX LINGERIE??

Masih lagi banyak persoalan dan keraguan di minda wanita kenapa DX Lingerie, sedangkan banyak lagi korset di pasaran?? Apa kelebihan dan kehebatan DX Lingerie ini???



Terbukti 100% Selamat
Selama pemakaian DX Lingerie ini, saya dan pelanggan saya, belum ada komplen lagi pasal melecet, tak pernah lagi tersengkak, belum ada yang komplen rasa sesak nafas walaupun memakainya lebih 12 jam. Sangat-sangat selesa dan tiada langsung  rengsaan pada kulit.


100% Semulajadi
Fabrik kapas mesir yang mewah dengan gabungan nylon yang lebih lembut dari kulit kita. Tiada bahan kimia tambahan atau sinar infra merah yang diletakkan di fabrik DX Lingerie ini. Kehebatan DX yang berteknologi tinggi oleh pakai Pakaian Dalam yang mempunyai  pengalaman lebih 30 tahun dalam pembuatan pakaian dalam di negara Jepun dan kajian juga dilakukan dengan kerjasama universiti di Jepun bagi menghasilkan pakaian dalam  pembentukan badan yang memberikan kesan pembentukan badan yang menakjubkan.


100% Selesa
Kalau harga korset tu mahal,tapi tak selesa pakai, apa gunanya kan??? beli mahal2 tapi akhirnya terperosok dalam almari jer.Ruginya!!tapi dengan DX ni kainnya sangat-sangat selesa. ia merupakan pelaburan yang berbaloi. Fabriknya dari kapas mesir,campur nylon lagi, jadi fabrik lembut yang melekap dibadan kita ni ditambah dengan penciptaan berteknologi lagi, tak ke membuat badan kita membentuk dengan cantik dan sempurna. Pakai lah di mana-mana pun dengan cuaca yang pelbagai,memang selesa dan tidak mengganggu rutin harian anda pun. Kerana penciptaan berteknologi ni lah pergerakan kita tidak tersekat pun, boleh solat, bersenam tanpa perlu menanggalkannya, tidak sendat apatah lagi bila nak ke tandas, senang saja kalau mahu tanggalkan long girdlenya. Tiada penyeksaan, tak payah nak lompat2 cam kera kena belacan nak pakai girdle atau tarik nafas kempiskan perut dulu. Pernah dengar nak cantik kenalah tahan seksa sakit tapi tidak pada DX, ianya cukup amat selesa. Material hebat, penciptaan berteknologi tinggi, membentuk tubuh menawan dan seksi. 


100% Sihat
Setiap bahagian DX LINGERIE ni mempunyai peranan untuk mengunci, menetapkan dan mengalih benjolan lemak ke tempat yang betul/ sepatutnya. Pembentukan badan akan berlaku apabila lemak-lemak duduk ditempatnya. Ia membuatkan badan seperti dibentuk sempurna didalam acuan yang tepat. sebab tu kesan menakjubkan. Kenapa perlu siksa diri dan badan kita menggunakan korset traditional yang menyakitkan??  

Feedback Pengguna

Memang sedap giler pakai, nak bukak  n pasang pun senang aje. nak pegi toilet pun takde masalah, Long Girdle nya mudah ditanggalkan. Sampai ada yang lupa dirinya memakai DX Lingerie, betapa luarbiasanya DX Lingerie ini.


Nak solat pula, tak perlu buka Waist Nipper/Body Shaper nya. Masa Period pun boleh pakai, sebab serap peluh dan tak berbau.


Sangat-sangat selesa DX Lingerie ni, sebab fabrik DX ADALAH DARI KAPAS MESIR (Egyption Cotton) yang menyerap peluh dengan sangat berkesan sehingga tak sempat peluh melekat di badan. Tidak melekit, tiada bau kepam walaupun anda memakainya berjam-jam lamanya dalam sehari. Saya sendiri pun memakai DX lebih dari 12 jam sehari. 

So MESTI,MESTI,MESTI try DX Lingerie nie untuk rase sendiri. Tak cuba tak tau, sudah cuba pasti mahu :)
try FREE aje....
lepas tu nilai ler sendiri.

ASH
0127776997
aliasqueen2003@yahoo.com












      

No comments:

Post a Comment

Post a Comment